דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות או לא להיות 

מאת    [ 21/09/2010 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2286 פעמים ]

וילונות איכותיים ואווירה הביתית היא חיונית לכל אחד, התחושה הנעימה והנינוחה שבית מקנה לנו נתפסת כערך עליון ורבים משקיעים מרצם בכדי לעצב ולשפר את מראה הבית שלהם.

כאשר אנו מרכיבים ריהוט ודקורציה לחדר, בל נשמיט את האפקט שוילונות מעניקים לכל חדר וכצל של כל חלון. פרטים שאולי אינם מורגשים במבט ראשון כמו התאמת צבעי וילון לקיר ופרטי ריהוט אחרים בחדר, גוונים מסוימים , כהים כמו בהירים שמעניקים אופי מסוים, לא מקבלים את תשומת הלב המספקת.

לרוב, ניתן למצוא  וילונות משמעותיים ודרמטיים ביותר בבית בחדר הסלון, חדר הסלון הינו חדר מרכזי, ואיננו אישי . בהיותו חדר בולט המיועד לכל בני הבית ולאורחיהם, ניתן להבחין כי פריטי העיצוב הם מן חלון ראווה הביתי והינם דומיננטיים וגדולים.

בנוסף על יתרונות הוילונות בשיפור מראהו של כל חדר הם משמשים כצל על הבית, ההגנה מפני השמש היא סינון לשם שינוי תאורת הבית, אך גם לשם שמירה על הריהוט הביתי וצבע הקירות מפני נזקי השמש ודהייה של צבעים. האפלת החדר מפני השמש מועיל גם לאיזון טמפרטורת הבית בימים חמים, ישנה חשיבות לעניין. אם ישנו צורך בולט להצללת חדר או משרד מומלץ לבחור בסוגי בד עבים החדירים לעצמת קרני השמש, או לבצע תפירה כפולה של בדים. בנוסף, ניתן לבחור וילונות איכות שאינם עשויים מבדים אלא מפלסטיק או עץ, כמו וילונות ונציאנים בעלי תריסים קטנים הניתנים להגפה ולאיטום מוחלט.

תעשיית העיצוב הצמיחה דגמים מפוארים של וילונות לבחירה מגוונת. סוגי וילונות מבוקשים כמו וילונות גלילה, ונציאנים, מיקדו ועוד רבים ויפים.

כל חלל חדר, משרד , סטודיו או כל מבנה מאויש דורש וילון בעל אופי הייחודי לו וההולם את מאפייני החדר. ניתן לתכנן על פי טכניקת עיצובי פנים היטב את הגודל, סוג ומבנה הוילון התואם ביותר. עדיף להתאים לחדר צבעוני וילון בצבעים שקטים ולהיפך, ניתן בהחלט להתפרע בסגנון הוילון וצבעיו כאשר הבסיס הדקורטיבי מאפשר זאת .

ייצור של  וילונות מבדים הוא תהליך שאיננו יקר, אם לא מצאתם את הוילון החלומי לחדר הילדים או חדר השינה תמיד תוכלו לקנות את הבד הרצוי ולהזמין תפירה מיוחדת אצל התופר השכן. כמה טוב שניתן להכין וילונות מדהימים בעלויות נמוכות מבלי לגשת לחנויות המעצבים היוקרתיות.

בכל הנוגע לסוגי העיצובים של חדרי הבית ישנה מעין מוסכמה שאיננה מוגדרת במקום כלשהו, למשל, חדרי בנות מעוצבים בורוד לעומת חדרי ילדים בצבע כחול או חדרי תינוקות בשלל צבעי הקשת. וילונות הם ללא ספק תוספת רעננה לחדרי ילדים בצבעוניות התואמת את מאפייני הילד.

וילונות לסלון הפתרון המושלם פרימוורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב